Saturday, May 8, 2010


Assalamualaikum...sehari lagi aku akan menduduki peperiksaan akhir semester 3..Nak cakap tension sangat 2 takdela..Tapi sedikit kebimbangan tentang lulus @ gagal 2 memang aku bimbang cz kalu gagal bermakna aku terpaksa duduk lama lagi dekat kolej ini.Dan ini bermakna aku tak dapat berjumpa dengan suami kesayanganku yang comel 2..hehe..Syukur cz semalam aku selamat dapat berjumpe dengan hubby ku..Sesampainya di terengganu malas pulak aku memikirkan tentang kolej yang memang aku bosan dengan undang2 mengarutnya.,Malam sebelum bertolak aku x daapt lelapkan mata..entah apa yang aku fikr..mestila tentang suamiku..Suamiku suka membuat kejutan padaku..Setibanya dirumah aku mendapat satu surprise ala surprise birthday party..JENGJENGJENG!!!Nah kau baju satu lambak dekat ruang tamu..apa harus aku buat terpaksa la aku kemaskan..isteri solehah..Tapi suami ku lagi soleh dari aku..dia cakap b xpayah buat semua ni..biar abg yang kemaskan..Itulah suamiku yang ku kenal selama ini..selalu memberi muka pada isterinya..terubat rindu yang terpendam selama ini..tapi paling aku hargai ialah pemberian hadiah paling berharga sebelum aku pulang ke  kolej ialah hadiah PENYAKIT SELSEMA YANG DIBAWA DARI PERAK..Terima kasih atas pemberian hadiah yang cukup berharga itu.:p

No comments: