Monday, May 17, 2010

Musin cuti sudah tiba..budak2 U semua da start cuti..Aku masih terkial2 di kolej..Aku terpaksa habiskan cross dahulu sebelum dibenarkan balik..Tuhan sahaja yang tahu bertapa aku rindu pada suami yang tersayang..Setiap hari aku memujuknya sepuya bersabar menanti kepulanganku nanti..Aku sedih bila terkenang pada suami yang terpaksa memahami keadaanku..Tapi itulah nasib kami..Abg..sayang memohon maaf sekiranya abg terpaksa menangggung derita ini..sayang akan cuba lakukan yang terbaik untuk abg..Langit dan bumi menjadi saksi cinta kita bersatu pada 6hb mac 2010...Tidak akan ku siakan apa yang telah aku peroleh sekarang..Aku bersyukur kehadratmu illahi atas pemberian rahmatmu pada ku..menganugerahkan seorang yang teristimewa padaku..dialah kekasihku sehingga akhirat..seyum tawamu ku ingati selalu..gurau sendamu berawangan di mindaku..sentuhanmu terasa di tubuhku..usikan nakalmu mencuit hatiku..abg semua ini madah cinta yang dicipta..cinta kita tidak dapat digambarkan dengan madah indah kerana cinta kita lahir dari hati bukan lahir dari bibir yang bisa merungkai kata2 yang menentuh dijiwa..

No comments: